شیر رو توی شیردهی بخورم خوبه

۴ پاسخ

اول از مقدار کم شروع کن چون ممکنه بچه به پروتئین گاوی حساسیت نشون بده علائمش هم دلدرد و بیرون ریختن دونه روی صورته

آره بخور فقط نبات هم بزن که نفخشو بگیره فقط هم پاستوریزه بخور من که همیشه میخورم

شبرمحلی بله

منم لایک کن ببینم

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ایلماه🫀 مامان ایلماه🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان اراد و جوجه مامان اراد و جوجه ۵ ماهگی