۷ پاسخ

یه چیزبگم همه چی بخور همه چی نگواین نفخ داره اون نفخ دارخ ازمن میشنویی بخور زن زائوهمه چی باید بخوره

اگه شیر میخوری بجوشون حتما و یا با عسل قاطی کن بخور یا دارچین ولی نخوری بهتره بچه دل درد میشه شبام آبگوشت و اینجور چیزا یا کباب گوشت و جیگر سوپ ماهیچه خوبه بخوری هم بدنت جون میگیره هم شیرت بیشتر میشه

مرغ و گوشت گوسفند و ماهی تن ماهی سیب زمینی سوپ ته چین فعلا اینا بخور
شیر نه زوده اذیت میشه
محصولات گوسفندی البته خوبه

والا من همه چی میخورم اصلا پرهیز نمیکنم شرمم خوبه پرهیز کنی شیرت کم میشه

شیرو با زرده تخم مرغ قاطی کن بخور برای شیرت خیلی خوبه

نفخ داره ، لبنیات کلا هنوز نخور

عزیز تا 10 روز اول سعی کن لبنیات نخوری

سوال های مرتبط

مامان لارا مامان لارا ۲ ماهگی
مامان دلم❤️ مامان دلم❤️ ۱۳ ماهگی