مامانا هندوانه میتونم بخورم دل درد نمیگیره بچه؟

۱۲ پاسخ

نفخ و کولیک میاره برای نی نی نخور بنظرم

عزیزم بخور ولی در حد خیلی کم
بعدش ی ادامس نعنا حله 🙃😅🎀

من که میخورم بچم برقص میشه

همه چی بخور
ب اندازه
و بعدش عرق نعنا

من همه چی خوردم خداراشکر چیزی نشد

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

من که نخوردم از اول میگن شیر رو هم بد طعم میکنه

کم بخور خوردی چنتا تخم هندونه هم بجو بخور

کم بخورید مثلا در حد دو قاچ. اگه حساس باشه مشخص میشه.

من خیلی خوردم دکتر دخترم گفت رفلاکس شدید بخاطر اونه🥲🥲

من که مامانم نذاشت چیزی رو نخورم گفت همه چیز بخور تا بچه عادت کنه و هم بدن خودت هم بچه به تمام ویتامین ها نیاز دارید

من که میخورم نفخ میکرد دیگه نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نجلاو ایلماه مامان نجلاو ایلماه ۲ ماهگی