۴ پاسخ

ماهی عالی واسه سی مادر

الهی بگردم واسه بچه
چ طعمی حس میکنه اون اخه😂
شیرو ماهی😂
ولی بخور مقویه عزیزم نوش جونت😍

بخور خیای خوبه
ولی بعدش خرما بخور یا چای زنجبیل
ماهی سردیه

ماهی خیلی برای افزایش شیر خوبه
فک نمیکنم مشکلی داشته باشه واسه دل درد

سوال های مرتبط

مامان جوجو👶 مامان جوجو👶 ۱۱ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی💓 مامان نی نی💓 ۵ ماهگی