۳ پاسخ

من میخورم زیادم خوردم چیزی نمیشه

نه نخوررر گناه داره هم اون اذیت میشه هم خودت منم همینجورم دلم لک زده بخورم اما بیخیالش شدم دیگ

دکتر به من گفت اگه دلت خیلی خاست یه کوچولو بخور

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو ۴ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی
مامان Mahlin Janam مامان Mahlin Janam ۸ ماهگی