۴ پاسخ

سلام عزیزم بیمارستان شهدا زایمان کردی خوب بود راضی بوذی منم سزارین دومم هستم این دفعه میخام بیمارستان شهدا بستری بشم

عزیزم زیر ی تاپیک سوال پرسیدم ج بده🫠

تا۸ ساعت بعدش اگه سز هستی نمیشه میوه خورد
فقط آب و چایی و نسکافه و آبمیوه یا آب کمپوت

همه چی میتونی بخوری

سوال های مرتبط