سلام عزیزم بیمارستان شهدا زایمان کردی خوب بود راضی بوذی منم سزارین دومم هستم این دفعه میخام بیمارستان شهدا بستری بشم
عزیزم زیر ی تاپیک سوال پرسیدم ج بده🫠
تا۸ ساعت بعدش اگه سز هستی نمیشه میوه خورد
فقط آب و چایی و نسکافه و آبمیوه یا آب کمپوت
همه چی میتونی بخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.