۵ پاسخ

منکه واقعیتش زایمان قبلی از بیمارستان ک مرخص شدم صبحانه هر روز صبح ی نصف سیخ جیگر میخوردم

اره بخور

ریسکه اگه شیر خودت میدی واس بچه بده وگرنه واسه خودت مفیده

اره بابا کلی خون از دست دادی بخور
البته نمیدونم برا بچه خوبه یا نه اگه شیر خودتو میدی

اره میتونی

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان یسنا مامان یسنا ۱۴ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد