طالبی وگرمک داخل شیردهی بخورم خوبه نفخ نداره

۵ پاسخ

سوال منم بود

ولی من شنیدم شیر از خون مادر درست میشه میاد خوراکیها هیچ اثری رو مزه ونفخ اینا نداره

به من گفتن بو داره نخورم 😐😐

ایشالا چیزی نمیشه

میگن دل درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دلی ❤️ مامان دلی ❤️ ۱۶ ماهگی
مامان کورپه مامان کورپه ۳ ماهگی