بوی مایع منی میده
سلام عزیزم من سه سال اقدام بودم و ماه قبل اقام چند تا قاشق غذاخوری بو درخت نر خوردن.منم همیشه سر درد بودم و قرص کدوئین میخوردم.این ماه قرص نخوردم حالا نمیدونم برای بو درخت خرما بود که اقام خورد یا قرصی که خودم نخوردم و این ماه فکر کنم باردار شدم.امروز تست دادم هاله افتاد.اگر در توانت هست حتما این گرده نخل پیدا کن
والا اکثرا یه بو دارن تا حالا به بوش توجه نکردم
چی هست ؟
عطاریامون اکثرا دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.