هیچ مدلی نمیخوابه واقعا موندم بخدا .تازه سه شبه همبن لالایی تو برنامه هستو براش میذارم داره میخایه ب سختی .
تو بغل راه میرم تو تاریکی یا تو تاب
ولی اکثرا رو پا دست و پاهاشو همیشه میبندم رو صورتشم پارچه میندازم همیشه
کلا موقع خواب هیچی جز پارچه نمیبینی🤣
جدیدا وقتی خوابش نمیاد اصلا اصراری به خواب ندارم یا حتی وقتی خوابش میاد لج میکنه و نمیخوابه ، خیلی خیلی که خسته بشه میخوابه معمولا براش لالایی میزارم شیرش یا پستونکش میدم میخوابه
منم رسما رد دادم دیگه،به هیچ صراطی مستقیم نیست وقتیم می خوابه ده دقیقه بعد بیداره باز😩
از کت و کول افتادم،به کارامم نمی رسم😭
پسر منم 😭😭😭
الانم هرچی فحش بلد بودم نثارش کردم مغزم دیگه نمیکشه😭 ولش کردم با مامانم
مگه نوزاد نباید همش بخوابه
منو جون به لب میکنه تا بخوابه اخرشم تایم خوابش یه ربع.... هییییچی نمیفهمم از زندگی😥
عادت کرده به تاب هیچ جوره نمیخوابه جز تاب
خدایا بچه ی بدخواب میدی صبرشم بده😭
منم خودمو هلاک میکنم یک ربع میخوابه 🤕
میذارم هر وقت چشماشو مالوند، شیرش میدم
ساعت ۶ عصر میخوابونم تا ۷ یا ۸ بعدش بیدار میشه تا ۱۰ نیم بازی میکنه شام میخوره بعدش میخوابه تا صبح ال طلوع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.