من شنیدم میگفتن درد انژیوکت سرم بیشتر اذیتمون کرد تا آمپول بی حسی
من که حس نکردم سر دخترم
نه مثل امپولای دیگه ک میزنی
ولی من وقتی موادشو وارد میکرد احساس میکرد ی چیزی مثل برق ازم رد میشه یهو ی تکونی میخوردم
به اندازه امپول عضلانی
دردش قابل تحمله
نه اصلا حس نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.