خانوما سوزن بیحسی واسه سزارین درد داره؟

۶ پاسخ

من شنیدم میگفتن درد انژیوکت سرم بیشتر اذیتمون کرد تا آمپول بی حسی

من که حس نکردم سر دخترم

نه مثل امپولای دیگه ک میزنی
ولی من وقتی موادشو وارد میکرد احساس میکرد ی چیزی مثل برق ازم رد میشه یهو ی تکونی میخوردم

به اندازه امپول عضلانی

دردش قابل تحمله

نه اصلا حس نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان وهاکان مامان آیهان وهاکان ۷ ماهگی