ب حرفای ما اهمیت نده دکتر کنیستیم از وضعیت تو هم چیزی نمیدونیم دکتر ببینتت بهتره
کاش میرفتی چک میشدی
تعدادش زیاده بیمارستان به من گفت تو یک ساعت دوتا داشتم برم بیمارستان nst
منم سه سانتم امشب معاینه هم شدم درد و انقباض دارم تقریبا هر ده دقیقه چند ثانیه است
همراه با درد هست؟
اخه منم انقباض دارم ولی درد ندارم
ن فکر نکنم من هر ۵دیقه میگرفت رفتم باز نشده بودم اصلا😬
نع دیگه انقدرم نباید فاصلشون نزدیک باشه من خودم دچارش میشم ولی پنج شش بار نهایت اونم با فاصله یکی دوساعت، نینی هم زیاد خودشو سفت میکنه؟؟؟
اره بنظرم برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.