این انقباض ها برا زایمانه یا کاذبه؟

تصویر
۸ پاسخ

ب حرفای ما اهمیت نده دکتر ک‌نیستیم از وضعیت تو هم چیزی نمیدونیم دکتر ببینتت بهتره

کاش میرفتی چک میشدی

تعدادش زیاده بیمارستان به من گفت تو یک ساعت دوتا داشتم برم بیمارستان nst

منم سه سانتم امشب معاینه هم شدم درد و انقباض دارم تقریبا هر ده دقیقه چند ثانیه است

همراه با درد هست؟
اخه منم انقباض دارم ولی درد ندارم

ن فکر نکنم من هر ۵دیقه میگرفت رفتم باز نشده بودم اصلا😬

نع دیگه انقدرم نباید فاصلشون نزدیک باشه من خودم دچارش میشم ولی پنج شش بار نهایت اونم با فاصله یکی دوساعت، نینی هم زیاد خودشو سفت میکنه؟؟؟

اره بنظرم برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گوگولی👣❤️ مامان گوگولی👣❤️ ۱۰ ماهگی