اگه درد لحظه انقباض خیلی زیاده برو بیمارستان حتما
منظم نیس فاصلش کم و زیاده این مگر اینکه رفته رفته دردت بیشتر از سری قبلی باشه
فاصله شون خیلی کمه برو یه معاینه بکن ببین چند سانتی اگر چهار باشی بستری میکنن
خیلی فاصلشون کمه
تا الان باید زایمان کرده باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.