خانوما این انقباض ها کاذبه یا برای زایمان؟!

تصویر
۵ پاسخ

اگه درد لحظه انقباض خیلی زیاده برو بیمارستان حتما

منظم نیس فاصلش کم و زیاده این مگر اینکه رفته رفته دردت بیشتر از سری قبلی باشه

فاصله شون خیلی کمه برو یه معاینه بکن ببین چند سانتی اگر چهار باشی بستری میکنن

خیلی فاصلشون کمه

تا الان باید زایمان کرده باشی

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی👣❤️ مامان گوگولی👣❤️ ۱۰ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد