انقباض هام هر 11 دقیقه میگیره
برا زایمانه یا کاذبه؟؟

۶ پاسخ

اماده باش عزیزم

وقتشه دیگ😌

اگر منظمه و با استراحت خوب نمیشه درد زایمانه

خودت آماده کن برای بیمارستان 😊

زایمانه منم اینجوری بودم رفتم دوسانت بودم البته من سزارین اختیاری میخاستم

اگه منظمه برای زایمانه

سوال های مرتبط

مامان کمیل مامان کمیل روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری