اخ ارههههه خیلییییی
اررررره
دختر من بیصدا میخنده
صدا ندارع
وای از ۵شتبه شروع شده بلند داد میزنه ها
والا اینم جدیده بخدا میگن داره صداشو میشناسه
آره انگار از صداش خوشش میاد هی جیغ میکشه😅
باید گلو پر پر میکردی ساقه ها اینطوری اذیتش میکنه، اول پر پر کن بعد چک کن حشره اینا توش نباشه
اررره خیلی
دختر منم دقیقا تا ۴ماهگی اصلا سروصدا نداشت بعدش شروع کرد جیغای بنفش کشیدن،همسایه ها میگفتن تازه متوجه شدیم شما بچه دارید😂😂😂😂
برای منم تازه دارن یاد میگیرن😄😄
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.