یه دکتر تو قم یا ساوه معرفی کنید که زیر میزی نگیره واسه نامه سزارین

۵ پاسخ

مگه داریم از این دکترا

نمیشه عزیزم نداریم همچین چیزی خودتو اذیت نکن

سلام عزیزم شکم چندمی؟
برای نامه یا اینکه بیاد زایمانتون کنه

نیست عزیزم الان کی از پول میگذره

مگه داریم.
گشتم نبود
نگرد نیست

سوال های مرتبط