مامانا بخیه سزارین رو تو مطب میکشن
هزینش چقده

۶ پاسخ

من رفتم درمانگاه خصوصی کشیدن بخیه هامو

تو مطب میکشن هزینه نداره

واسه من اقام میکشه ـ.

الان ۹۰ درصد جذبی هست بخیه ها
ولی بعضی از دکترا بخیه معمولی میزنن که باید بری مطب بکشن

اره عزیزم تو مطب کشیده میشه و هزینه ایی بابتش نمیگیرن

بله تو مطب میکشه،هزینه نداره

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا ۴ ماهگی
مامان الین و ایلیا مامان الین و ایلیا ۸ ماهگی
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری