من رفتم درمانگاه خصوصی کشیدن بخیه هامو
تو مطب میکشن هزینه نداره
واسه من اقام میکشه ـ.
الان ۹۰ درصد جذبی هست بخیه ها
ولی بعضی از دکترا بخیه معمولی میزنن که باید بری مطب بکشن
اره عزیزم تو مطب کشیده میشه و هزینه ایی بابتش نمیگیرن
بله تو مطب میکشه،هزینه نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.