خانما علت درد داعم دنبالچه و لگن چیه از دیروز گرفتم خوب نمیشه 😩😩

۱۲ پاسخ

خوب میشه ب مرور

استخون دنبالچه منم چند روزه درد میکنه اصلا نمیتونم بشینم

من از اول تا الان دارم

اون دردا رو باید بکشی مال من این ماه کم تر بودن دردام

علتش بچه س😫 باید تحمل کنی کم و زیاد میشه

منم دارم همین درد رو و هر چی بیشتر سر پا بمونم و بیشتر بشینم شب که بخوابم بیشتر اذیت میشم

دیگه باید تحمل و عادت کنی بیشتر میشه که تموم نمیشه 🥲

زیاد میشینی؟

تازه اولشه باهاش کنار بیا

منم دارم دردشو😮‍💨

شروع شد برا شما هم ؟

دیگ خوب نمیشی کاملا تا بزایی
بچه داره بزرگتر میشه
و همه فشار رو مامانه

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 💚فاطمه‌زینب💚 مامان 💚فاطمه‌زینب💚 ۶ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمّد جان مامان محمّد جان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری