۸ پاسخ

پوشکش درواقع مای بیبی باز کنید لباساشو کم‌کنید رکابی و شرت بپوشه و حتما شیاف بزنید براش دیگه قطره ندید

جورابشو بزن تو ابلیمو پاش کن خشک شد دوباره تکرار کن بار دوم بدنش خنک میشه یا حلقه پیاز بذار تو جورابش

شیاف رو حتما نصف بزارید عمودی تصف کنید

بچه منم بدنش داغ بود ولی طب سنج 36بود

دو تا دستمال نم دار بزار زیر بغل هاش

شربت استامینوفن ساده ام بده چون اثر گذاریش بیشتر از استامینوفن سوسپانسیون هست اگه نیومد پایین ببر دکتر
۳۷.۴ داغ هست اما تب محصوب نمیشه
اگه تازه شربت دادی ۲۰ دقیقه صبر کن اومد پایین که هیچ نیومد ببر دکتر

شیاف استامینفون بخر خودت بزن

شیاف استامینوفن بردار

سوال های مرتبط

مامان ❤️محمد یاسین❤️ مامان ❤️محمد یاسین❤️ ۱ سالگی