۱۵ پاسخ

بهش آزیترومایسین بده بچه منم تب داشت تاسه روزتابهش ازیترومایسین دادیم

پسر منم تب داشت توی معاینه هم اصلا مشخص نشد عفونت داره ولی بهش آنتی بیوتیک دادیم تبش قطع شد معلوم بود عفونت داره یه جاییش

تب دندون از ۳۷و نیم بالا نمیرع
از دندون نیس عفونته

من دخترم هفته پیش پنج شبانه روز تب بالای ۳۸ داشت
دو بار بردم دکتر
علائمشم فقط تب بود و خلط پشت حلق

حتما فردا ببر دکتر
شاید آنتی بیوتیک لازم باشه
ببین تب نزدیک ۳۹ شد حتما شیاف بذار مهم نیست استا رو چه تایمی داده باشی
اگه پایین نیومد سریع ببر بیمارستان

شربت پاراکید رو نصف وزنش گفت بدم ۶/۵سی سی هر چهار ساعت

پروفن هم گفت هر ۸ ساعت یکبار

باید ببری سرم بگیرع یا اپتل بزنن تو سرم براظ

عفونت داره حتما

ویروسه عزیزم

حرا نمیبری دکتر تب خطرناکع ببر اورژانس

نیلا که تبش اصلا نمیومد پاییت دوروز کشید بعد اسهال

چ علائمی داره؟؟

انشالله خوب میشه حرص نخور...این ویروس اینجوریه..تبش طول میکشه

انشالله تب دندون باشه عزیزم خیلی سخته میدونم درکت میکنم گلم

تب 3 روز میکنه بعد هر مشکلی باشه نشون میده شاید گلوش چرک کرده دختر من اول تب میکنه بعد 4 روز سرفه میکنه بعد مریض میشه

تب ۳ روز میره دیگ

شیاف بزن خب

سوال های مرتبط