خانوما مگه راجع به ترک چیزی پرسیده؟؟؟؟ نوشته شکمم اومده پایین یا نه
دیگه عادیع اینجوری بودن
واقعا بهشت زیر پای مادران است🤰🏻🫠شکم منم سر حاملگیم به دخترم خیلی ترک داشت
شوهرامون باید عین پروانه دور سرمون بچرخن ک هیکل و زیبایی و جونمونو به خطر میندازیم تا اونا بابا بشن
درود به تو مامان خانوم خدا قوت❤️😘
خانوما ایشون کهیر زده خارونده بدتر اینجوری شده بعد زایمان میره چرا اینقد آه و ناله میکنید خودش میدونه چی ب چیه نیاز نیست اینقدر با لحن عجیب غریب یچیزیو بکوبید تو روی مردم( بعضیا)
چقدر ماها بی فرهنگیم واقعا 🤦🏻♀️
عزیزم روغن زیتون بگیر و کاملا شکم و پهلوی رو چرب کن حتما خیلی لاغر بودی وقتی باردار شدی اینجوری بد ترک خورده البته وقتی قند عسلتو بغل بگیری اینا هم فراموش میشه اما حیف برس که جاشون بد نشه
عزیزم نگران نباش من بارداری اولم بخاطر کهیر که زدم شکمم دوبرابر شکم شما شد ولی بعد زایمان میره خطا سفید میشن ومیرن
اها دکتر بهتر میدونه عزیزم
نگران نباش ایشالله بعد زایمان اوکی میشی 😍
آره بابا عالیه خیلی هم پایین مال منو ببینی پس فردا میشم ۳۹ سردلمه😓😓
به پایین بودن شکمت دقت نکردم 😂فقد به نقاشی که خدا روشکمت انداخت نگاه کردم برخلاف بقیه بنظر من خیلیم قشنگه ترک های که بخاطر بچمون میخوریم😍🥹😭
اره داره کم کم میاد پایین
چه نقاشیای خوشگلی داری دختر😍
روغن زیتون بزن خوبه
نه عزیزم طبیعیه طبق هفته ای که داری اصلا پایین نیس
انگاری پایینه
آره یکم پایین اومده برامن حتی بیکینیم ترک خورده شکم که نگم برات
ای ننهههههه شکمشووووووووو
سلامت زایمان کنی عزیزممممم
هم خودت هم نی نی
من هفت ماهمه ولی شکمم کوچیکه سر همین شکم گندلی میبینم ذوق میکنم😍🙄
به نظرم اومده پایین شکمت
یه کم اومده پایین
سر معده ت خالی شده
نه عزیزنپومده پایین اون پایین قشنگ میوفته پایین .نزدیک زایمان
به دکتر بگو برای ترک پوست کرم بده بهت عزیزم
آره عزیزم اومده پایین یه مقدار
عزیز مال منم همین حالته
یاخدا چ ترکی داری عزیززمم
اره به نظر میاد
وااای چه خبره چقدر ترک برداشته 😔
آره
چه ترک های خوردی
آخه چقدر ترک داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.