۳ پاسخ

عزیزم دقیقا منم همین جور بودم خیلی با تکونش اذیت میشدم،استراحت کن تا سه چهار روز همین جور هست نگران نباش
شیاف اگه بهت داده بزن

سلام.عزیزم تصمیم گرفتی کدوم بیمارستان بری؟؟؟

۳۸هفته ای آمپول ریه چرا زدی دیگه؟

سوال های مرتبط

مامان دخمل کوچولو مامان دخمل کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان اَدِلیا و آدریَن😍 مامان اَدِلیا و آدریَن😍 روزهای ابتدایی تولد