۷ پاسخ

عزیزم تایپینگ قبلی ام جواب دادم
منم از ۷ شروع شد رسید ۷۴ بعد ۲۹۰
شما اگ منفی بودی ۲ ۳ ۴ ۵ اینا میزد طبق رنج آزمایشگاهی ک رفتی

پریود نمیشی خانمی بارداری 😍

به نظرم‌صبر‌کن لقاحت دیر گرفته مث‌من من دقیقا روز موعدم ۱۲ شد قبلش منفی بود ولی بیبی چکام‌مثبت شمام هم صبر کن من ده روز بعدش قشنگ رفت بالا بیبی چکات مثبته عزیزم گاهی اوقات دیر داخل خون میره

عزیزم 7مشکوکه زیر5منفیه ایشالاهفته دیگه تکرارش کن

منم مشکل شما دارم

بنظرم مشکوکه تکرارش کن

آزامایش خون دادین منفی بود؟؟

سوال های مرتبط