والا منم چندماهه گواهینامه گرفتم ماشین همینطور افتاده تو پارکینگ شوهرم صبح میره شب میاد منم نشستم خیلی رانندگی خوبه خیلی شوهر من اراده رو از من گرفته میگه خودت برو بخر بشین پشت فرمون انگار الکی ماشین خریدن
چقدر منی دختر من ۸نه ساله گواهینامه گرفتم همش میترررررررسم مث سگ نتونستم بشینم همه نشستن همه دوره ایام ماشین خریدن من هنوز نتونستم از خودم بدم میاد 😭😭😭
والا منم همینجورم
چقدز منی الان نزدیک ۱۵ ساله گواهی نامه دارم اونوقت شاید تا حالا ۴ بار رانندگی کردم انقدر وقتی میشینم دلشوره دارم و دست پامو گم میکنم و خودمو میبازم انگار پشت هواپیما میخام بشینم همش میگم تصادف نکنم جایی گیز نکنم از کوچمون هنوز نمیتونم در بیام از بس میترسم انقدرم دوست دارم رانندگی رو ک
انشاله ماشین بخری...ببخشید دختر منم همسن دختر شماس رفتم کافی نت گفت سنجش برا کلاس اول نه برا پیش ...اینجا همه گفتن بردیم سنجش
هیچکس تو شکم مادرش استاد نبوده چ مرد چ زن
با آرامش سوار ماشین بشو رانندگی کن یه هفته اول تمرین کن برو جاهای خلوت تا هم استرست از بین بره هم اوکی بشی
فقط سوار شو بعدش میبینی چقدر خوب هست باید احتیاط کنی و قوانین رانندگی رعایت کنی
منو چی میگی من گواهینامه دارم 2 تا ماشینم داریم رانندگی نمیکنم میترسم خسته شدم واقعا همه جا مثل آواره ها هستم
یعنی فقط اینو بدون که از هفتتتتت دولت آزاد میشی
ما هم یه ماشین داریم شوهرم با موتور میره میاد ماشین دست منه
خب گواهینامه داری چرا رانندگی نمیکنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.