۶ پاسخ

عزیزم درخواست دادم لطفاً قبول کن منم مشکلم همینه

عزیزم بفرستش پیش دبستانی بهتر میشه دختر من امسال که رفت مهد خیلی بهتر شد اونم تو جمع عصبی میشد منظورش نمیفهمیدن

عزیزم پسرت مثل پسر من بود
مال من از دو سالگی افتادم دنبال درمانش الان خییییلی خوب شده

سلام عزیزم خوبی ناراخت نباش پسرمنم همینه منم کلی ناراحتم بخصوص وقتی میبرمش پارک و بقیه متوجه منظورش نمیشن کلی بهم میریزم.. اما متاسفانه باگفتار درمانی هم جلونرفت دیگه نبردمش.. بهترین راه برذن پارک و پیش دبستانیه تابیشتر با همسنای خودشون در ارتباط باشن منم یکسال دیرتر میبرمش عزیزم بهتره یکمم عاقلتر میشن.. ما وظیفمونو انجام دادیم حل میشه این مشگلشونم با ناراحتی و ریختن خودمون بهم هیچی نمیشه فقط زیاد ببر پارک بازی کنه بابچهاخیلی جوابه

من دخترم دیر حرف زد هیچ جاهم نبردم دکتر گفت ببر گفتاردرمانی دارو بده ببر مطبم ازش نوار مغزبگیرم امامن فلش کارت خریدم هرروز یکساعت تلویزیون وخاموش میکردم 1ساعت باهاش کارمیکردم مثلا به فیل میگفت ایل یاچیزی نمیگفت مهد وبازی وتوگوشی ریختم اون همه چی تلفظ میکرد مثلا عالیه دخترم تکرارش میکرد الان صحبت میکنه

سلام گلم ،مهد کودک رفته یا نه اگر نه بزارش به نظرم خیلی تاثیر داره با بچه های همسن خودش صحبت کنه بچه ها از هم خیلی تقلید میکنن و این که گفتار درمانی هم ادامه بده انشالله زودتر جواب میگیری عزیزم ,گفتارش مگر در چه حده ؟ یعنی همه چی میگه ولی واضح نیست؟ من یه گفتار درمان هم میشناسم تو اینیستا بود قبلا فکر کنم الانم روبیکا اینا باشه به نام زهرا خباز زاده هم مشاوره هم گفتار درمان میخوای یه مشورت باهاش بکن

سوال های مرتبط

مامان امیر حسام مامان امیر حسام ۵ سالگی
سلام خانما ی راهنمایی ازتون میخوام اگه اطلاعی دارین یا همچین وضعیتی داشتین لطفا راهنماییم کنید
من پسرم لکنت داره و حدودا از یک سالو نیم تا دو سالگی لکنتش شروع شد یک سال اولو دنبال همین دعا نویس و این چیزا بودم ک خدایی در حد ۳یا ۴ماه کامل بدون هیچ لکنتی کامل حرف میزد بعد شوهرم دستوراتش رعایت نکرد و دوباره بدتر شد منم برای بار اول بردم گفتار درمانی ک ی کلینیک بود و ی گفتار درمانگر اونجا بود ک تاز کار بود در حد ۳ یا ۴ سال کار بود و من دیگه نبردم فقط یک بار بردم خدایی خیلی خوبو مهربان بود
بعد گذشتو تا چند وقت بعد دوباره دیدم اذیت میشه بردم پیش یکی ک از اول و کامل و مو ب مو حرفشان گوش کنم ک بهتر بشه ۴ یا پنج جلسه ک بردم بچمو ترسوند گفتم تمرین نمیکنه تاکید داشت روزی ۲ تا یک ربع تمرین کنه منم گفتم انجام نمیده و خسته میشه پسرمو صدا زد و الکی ی وسیله ب من داد ک مثلا دوربینه و اینو بزار تو خانه اگه تمرین نکرد بیار ک من ببینم بچمم طفلی ترسید فک میکرد دکتره و آمپول میزنه از آمپول ب شدت میترسه برای همین نبردم حقیقت توقع همچین حرکتی نداشتم