نمیزارن بپوشی باید لباس بیمارستان تنت باشه
اونجابذارلبلس بیمارستان تنت باشه پس میدی کویف میشه موقع مرخص شدن یچیزی ببرعوض کن
بنظرم بیمارستان لباس نمیخواد. سزارین باشی که نمیتونی عوض کنی. طبیعی هم باشی انقد خونریزی داری که با لباس بیمارستان باشی بهتره
من ک لباسم بردم ولی با همون لباس بیمارستان اومدم خونم حوصله نداشتم از بس درد داشتم سزارین بودم لباساشم نخی عالیه
بیمارستان خودش لباس همه چیو میده
فقط یه دست ببر برگشتنی بپوش بیاخونت
من برده بودم اصلا نپوشیدم همون لباس بیمارستان بهتره لباس خودت هم کثیف نمیشه
لباس اصلاااا نیازت نمیشه برای من م نیازم نشد چون اینقدر درد داری کهمون لباس بیمارستانو تالحظه اخر میذاری تو تنت بمونه..
بیمارستان خودش لباس میده دیگه ،انقد کثیف میشه هدم دیگه لباس خودتو نپوشی بهتره برگشتنی لباس خودتو بپوش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.