من هم هفته توکه بودم بچم ۲روز تکون نخورد پنجشنبه جمعه هم بود دیگه کلن ازش ناامید شده بودم گفتم اگه صب تکون نخوره حتمن برم بیمارستان دیگه بعد صب که بیدارشدم چنان لگدایی میزد که کل دل و رودم درد گرفت 😐😂
تو اون هفته ها طبیعیه خابه بچه یچیز شیرین بخور به پهلو دراز بکش شاید تکون بخوره
😂برا منم چن روز یبار میره تو فاز خاب
نگران نباشه
شیره انگور یا شرت پرتقال بخور ب چپ بخاب
یکم شکمتو چرب کن دست بکش
یه خوراکی بخور یه ساعت به پهلو چپ دراز بکش یدونه تکونشم حس کنی کافیه
اصلا نگران نباش .تو هفته تو طبیعیه
باز شروووع شد
باااز شروع شد 🥴🥴😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.