هیچوقت منظم نمیشه بچه ان رباط ک نیستن ی وقت خوابن ی وقت خستن ی وقت حال نمیکنن شما باید کناربیاین و بیخود استرس نگیرین استرس خودش کمترمیکنه تو محیط شلوغ و بیرون معمولا کمتر نشون میدن مگه اینکه خیلی سرحال باشن
عریزم چی شد رفتی بیمارستان؟
هر نینی تو شکم یه قلقخاصی داره شاید هفته هات بره جلو قلقش به دست بیاد من وقتی بیرون میرم کسی میاد خونه تکونی نمی خوره دختر کوچک م خیلی به حرکات نینی نگاه میکنه از اون خجالت نمیکشیه وحرکات شو ادامه میده اما یکی دیگه نگاه کنه حرکت شو قطع میکنه
به یه طرف دراز بکش تکوناشواحساس میکنی
یادش بخییییییر چقدر مث شما استرسی میشدم حالا کنارم خوابه😍
منم همینم بچم اصلا تکون نمیخوره ب زور شاید یدونه مثل نبض بزنه اصلا تکون نمیخوره فک کنم تنبلن
منم تا شیرین نخورم تکون نمیخوره از وقتی وارد ۲۷هفته شدم خیلی خیلی تنبل شده تکون نمیخوره حرصم گرفته استرس دارم نگرانم
والا برا منم از دیروز خیلی کم تکون میخوره 😐
شیرینی بخور و سمت چپ پهلو بخواب
منم اینجوریم .... همدردم .... حتی تکوناشون کم میشه نگران میشم .. ...
انگار تو این هفته ها کم تکون میخورن٫ برا منم کم هست ٫ رفتم دکتر گفت الان عب نداره بعد ۲۸ هفته باید منظم باشه
شیرین بخور به چپ دراز بکش
شیرینی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.