به دخترم میتونم باقالی پلوبدم؟

۴ پاسخ

نه ممکنه فاویسم باشه نده

ننههه ما فاویسم نداره کسی تو خانواده ولی پسرم باقالی خورد بیمارستان بستری شد دوروز

اگه تو خانواده سابقه فابیسم ندارین بده
من به دخترم دادم چون ازش آزمایش فابیسم گرفتم

باقالی حساسیت زاس. یکم بده مهایت دوتا ی چندساعت چکش کن

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی
مامان گیسو مامان گیسو ۲ سالگی
مامان دخترم🫀🌱 مامان دخترم🫀🌱 ۱ سالگی