۴ پاسخ

یه گروه داریم توی روبیکا واسه آی وی اف و آی یو آی هست میخوای عضوت کنم از تجربیات هم استفاده کنیم
@Reyhane79760

منم دو بار ای یو ای کردم نشد انگار درصد گرفتن ای یو ای از طبیعی کمتره البته نظر منه

نه نمگیره اشتباه من نکن حداقل چندتا میخواد

خیلی خیلی احتمالش کمه من با شش تا فولیکول اولین بار نشد

سوال های مرتبط