عزیزدلم الان جدیدا اینجوری شده ارتباط چشمی داره یا نه ؟؟ صداش میکنه برمیگرده نگات میکنه ؟
چون اینها خدایی نکرده علائم اتیسمه
اگه ارتباط چشمی داره و واکنش داره به صداها نگران نباش
عزیزم نگران نباش انشاالله چیزیش نیست ولی یه دکتر نشونش بده ❤️
مامان جنید حال جنید چطوره؟بردیش دکتر؟
عزیزم حتماااا دکتر ببرش چون باید دارو بخوره بخصوص حالا که اینقدر ضعیفه باید دارو تقویتی بهش حتما بدی سلامتی این بچه دسته توعه
باهاش صحبت کن صداش بزن ببین واکنش نشون میده
ای فدای خنده های قشنگش چه قد قشنگی تو
طبیعیه صداش میزنه برگرده همه چی حله
یه دکتر کاش نشونش بدی دختر من تشنج میکرد کسی متوجه نمیشد چون تشنجش گریه بود،انشالله که چیزی نیس فقط خیالت راحت میشه
سلام
من الان تاپیکاتو خوندم زیاد سردرنیاوردم
شوهرت کجاس؟!
و اینکه جنید چه مریضیی داره؟؟
ببر خیالت راحت شه
میشه یه دکتر نشونش بدی
عزیزم سریع ببرش بیمارستان شده پیاده
تب نداره دیگه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.