مامانا برای نی نی هاتون اسباب بازی چی گرفتید؟؟

۶ پاسخ

هیچی!
خودش بزرگ میشه میگه چی میخام میخرم براش!

دو سه تا ماشین

چند تا جغجغه
دو تا پازل کوچولو
ی کتاب قصه ابری
واترمت
یکی دوتا بازی فکری با رنگ و اینا
یدونه پازل حیوانات برا اموزش صدا هاشون و اسم هاشون
اردک برا تو وان حموم
یدونه هم دلفین ک حرکت میکنه برا تو وان حموم
وسیله های خاله بازی پلاستیکی هاش برا بچگی خودم بوده😂🤌🏻
توپ های رنگی رنگی
یدونه توپ بزرگ بادی
چند تا عروسک
مار و کرم ک تکون میخورن و ماره صدا میده
یدونه هم بازی دست ورزی

عکسشونم گذاشتم

تصویر

جغجغه، کتاب پارچه ای، چندجور ماشین کوچیک، عروسک، خونه سازی

چندتا عروسک گرفتم و دیگه چیزی نمیخرم دوس دارم بچمو که میبرم بیرون اسباب بازی میخواد واسش بخرم نه اینکه بگم مامان اینو داری

یه جغجغه خونه سازی
یه ماشین که پشتش اشکال هندسی داره
یه موتور یه ماشین‌فولکس تو جعبه
یه چندتا عروسک نرم و پولیشی هم برای دکورش هم برای اینکه اگر خواست بدم دستش خطری نباشه
ماشین شارژی اسکوتر اینا نخریدم گفتم هم جاگیره هم تا سن استفادش برسه چیزای جدیدتر اومده و روی سنش با خودش میخرم که ذوقش کنه

سوال های مرتبط

مامان نیلا😍🥹🧿 مامان نیلا😍🥹🧿 ۸ ماهگی
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد