من دیروز رفتم یک شماره برای ماما گرفتم یک شماره برای ان اس تی گرفتم شد 450شد
من شیراز ۱/۶۰۰ با باقی چیزا مثلا زیر اندازو … تقریبا شد ۲
برو دولتی برای این کارا زایمانتو اگه خواستی برو خصوصی
بیمارستان نمیدونم ولی دکتر ک ۱۶۰۰ میگیره
ساری ۹۰۰تومن
تهران 1600 گفت
من بیمارستان رضوی تو ایام عید رفتم نزدیک ۲تومن شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.