۷ پاسخ

من دیروز رفتم یک شماره برای ماما گرفتم یک شماره برای ان اس تی گرفتم شد 450شد

من شیراز ۱/۶۰۰ با باقی چیزا مثلا زیر اندازو … تقریبا شد ۲

برو دولتی برای این کارا زایمانتو اگه خواستی برو خصوصی

بیمارستان نمیدونم ولی دکتر ک ۱۶۰۰ میگیره

ساری ۹۰۰تومن

تهران 1600 گفت

من بیمارستان رضوی تو ایام عید رفتم نزدیک ۲تومن شد

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد