۲ پاسخ

دقیقا منم مشکل تو رو دارم دکتر گفته۱۲سیکل برو.امروز ده سیکل هستم و درد تخمدان و ارشح دارم میترسم تخمک آزاد شه و اقدام نکرده باشم

منم ۱۳ سیکل رفتم

سوال های مرتبط

مهدیه🌺ivf❤️‍🩹 مهدیه🌺ivf❤️‍🩹 قصد بارداری