من شاهان انتخاب کردم
میران و رادوین و ادوین
آرنیک💙
محمد حسین 💙 ماهر
تیامین
محمد تیام
ایلیا🩵
ولی ته دلم دوست دارم بذارم یزدان🥹
اسم پسرمنم باباش یارا انتخاب کرد😍💙
سورنا🩵
آدرین
سیاوش
هامین
خودم پسر ندارم اما اسمپسر داداشم رادمهر هست بنظرمخیلی قشنگه 😍
یزدان😍
فرهان😍
اسم پسر من الیار
ابوالفضل
احتمالا آرمین
یا آرش
یاسین
آروین
من میزارم نیما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.