مامانای پسر دار چه اسم هایی انتخاب کردین؟

۲۱ پاسخ

من شاهان انتخاب کردم

میران و رادوین و ادوین

آرنیک💙

محمد حسین 💙 ماهر

تیامین

محمد تیام

ایلیا🩵
ولی ته دلم دوست دارم بذارم یزدان🥹

اسم پسرمنم باباش یارا انتخاب کرد😍💙

سورنا🩵

آدرین

سیاوش

هامین

خودم پسر ندارم اما اسم‌پسر داداشم رادمهر هست بنظرم‌خیلی قشنگه 😍

یزدان😍

فرهان😍

اسم پسر من الیار

ابوالفضل

احتمالا آرمین
یا آرش

یاسین

آروین

من میزارم نیما

سوال های مرتبط