۹ پاسخ

من همیشه ۱۰ و ۱۲ قسمت جلو چشم میذارم یدونه ۱۴ هم اخر چشمم میذارم از کوچیک تا بزرگ قشنگتره

۸ طبیعیه خوبه ۱۰ هم خوبه ولی ۱۲ بلنده منکه خوشم نمیاد
میتونی تا ۲/۳ پلکتو ۸ بزنی اخرشو ۱۰

از کوچیک تا بزرگ حالت خط چشمی میده ب مژع
ساده گرد میخوای یک تا دو تا شما مختلف بگیر
۱۲ برا ۳ ۴ تا مژه اخررر چشمه

من جلو مژه هام ۱۲ میزارم آخر پلک۱۴

من ۱۲ و ۱۴ میزنم مژه های خودم بلنده با اونای دیگه کاور نمیشه

بنظرم ۸ و۱۰ طبیعی تره

از چه چسبی استفاده میکنی که ماندگاری داشته باشه؟؟

من همیشه ۸ و ۱۰ میزارم ۱۲ طبیعی نیس

از کوچیک تا بزرگش قشنگ تره چشمو گربه ای میکنه

سوال های مرتبط