من همیشه ۱۰ و ۱۲ قسمت جلو چشم میذارم یدونه ۱۴ هم اخر چشمم میذارم از کوچیک تا بزرگ قشنگتره
۸ طبیعیه خوبه ۱۰ هم خوبه ولی ۱۲ بلنده منکه خوشم نمیاد
میتونی تا ۲/۳ پلکتو ۸ بزنی اخرشو ۱۰
از کوچیک تا بزرگ حالت خط چشمی میده ب مژع
ساده گرد میخوای یک تا دو تا شما مختلف بگیر
۱۲ برا ۳ ۴ تا مژه اخررر چشمه
من جلو مژه هام ۱۲ میزارم آخر پلک۱۴
من ۱۲ و ۱۴ میزنم مژه های خودم بلنده با اونای دیگه کاور نمیشه
بنظرم ۸ و۱۰ طبیعی تره
از چه چسبی استفاده میکنی که ماندگاری داشته باشه؟؟
من همیشه ۸ و ۱۰ میزارم ۱۲ طبیعی نیس
از کوچیک تا بزرگش قشنگ تره چشمو گربه ای میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.