۲۰ پاسخ

نه دختربچه هارو بیشترباید شست چون جیششون اسیدی تره شما نی نیت پسره هرموقع پی پی کرد بشورش یااگه به هردلیلی دیر پوشکشو بازکردی و جیش زیادکرده بود بشورش
اگه تندتند عوض کردی نه نیاز نیست هربار بشوریش
شیتن زیادم خوب نیست پوست و نازک میکنه

من میشورم🥰

من میشورم

مخصوصا الان ک گرمه هوا بشورش
هم هوا می خوره هم آب
اجازه نمیده عرق سوز بشه

اره
واسه همین الان که بچم تقریبا ۵۰ روزشه یک بارم پاهاش نسوخته
فقط تو مهمونی جایی باشم خونه کسی دستمال مرطوب میزنم
اونم برگشتم خونه سریع عوضش می کنم میشورم

اره بشور یکمم باز بزارش پاهاش میسوزه

من با پنبه آب هر دفعه پاکش میکنم یه سطل کوچیک بلاستیکی گرفتم آب ولرم میریزم با پنبه پاکش میکنم انگار شستشیش خیلیم راضیم بااین حرکت بچه کوچیک انقدر آب نمیزنن

من ادرارشو با پنبه و آب بعضی اوقات تمیز می‌کنم در روز،بعضی اوقاتم میشورم،نصف ب نصفه ولی مدفوع رو‌حتما میشورم،ولی هیچ وقت از دستمال مرطوب استفاده نکردم مگر اینکه مسافرت باشم

روزی سه بار که پی پی میکنه با اب میشورم یا کلا هر چند بار که پی پی میکنه ولی جیش با آب نمیشورم

جیش کرده باشه با آب و پنبه میشورم بعد روغن ضد سوختگی میزنم ، پی پی کرده باشه میشوریم

نه من فقط وقتی خیلی پی پی کنه میشورمش..شاید هر سه روز..بقیه روزا با پنبه و آب کامل تمیزش میکنم

آره میشورمش شب ک بدون پوشک قنداقش میکنم تا صبح صبحم قنداقش باز میکنم باز میذارمش تا ظهر بعد میرم میشورمش تا گردن میبرم زیر شیر جون بگیره هواها گرمه اذیت میشن گناه دارن اون وقت پوشک میکنم لباس تمیز تنش میکنم شیرش میدم آروم میگیره میخوابه

بله‌.

نه پوستش حساس و نازک میشه من از دکتر پرسیدم
فقط وقتی پی پی کرده باید بشوری

اره هوا گرمه میسوزن گناه دارن البت من هی بدم میاد نشورمش

اره من بچم به دنیا بیاد همش میشورم طفلی گناه داره همش با دستمال مرطوب میسوزه

اره حتما

من میشورم چون دستمال مرطوب برام سخته بنظرم تمیزنمیشه

اگه زیاد پی پی کرده باشه اره اگه کم باشه نه حالشو ندارم

اره دیگه باید بشوری

سوال های مرتبط

مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری