بین شیر خشکا کدوما وزن دهی خوبی دارن ؟؟؟؟؟

۵ پاسخ

نان عالیه

ببلاک وزن دهیش خیلی خوبه من اول اپتامیل میدادم مثل این نبود

هیچ فرقی نداره کالری دریافتی همه ی شیرا یکیه عزیزم
بستگی به ذائقشون داره ک کدومو قبول کنن

والا دکتر بچه من میگه همه شیرا یکسانن بستگی داره بچه کدوم طعم رو دوست داشته باشه مثل ادم بزرگا که یکی کباب دوست داره یکی قرمه سبزی.بعدشم وزن به میزان خوردن بچه و ژنتیکشه نه نوع شیر

خانما برای بچه های این سن میشه قطره یا شربت کلسیم داد؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری