۵ پاسخ

من اپتامیل میدادم
ازبس از بوش بدم‌میومد
از ۴ ماهگی ببلاک دادم

چرا میخوای عوض کنی؟؟؟

آره من تازه عوض کردم

بله فرق دارن
مثلا شیرخشک دختر من مخصوص نوزادای نارس کالریش از بقیه بیشتره

ن فرقی ندارن مونده بسازه

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱ سالگی