شیرخشک آپتامیل وزن دهی خوبی داره؟

۴ پاسخ

به نظرم بع اشتهای بچع ربط داره شیر خشکا همشون کالریشون یکیه

نه..وزندهی نداره

پرونوترا بهتره از ساده

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادین 💙 مامان رادین 💙 ۱۴ ماهگی
مامان تیارام مامان تیارام ۱۷ ماهگی