۸ پاسخ

من با اینکه خلفی هستم از 21 هفته تکوناش و فهمیدم

اشکال نداره قدامی دیرتر حس میشه
ولی برای اطمینان میخواین برین بهداشت صدای قلب رو بشنوین

قدامی ۲۲ به بعد هم جاداری نگران نباش

زودههه ۲۲تااازه حس میکنی درحد حباب حالا حالاها مونده

جفت خلفی هستم فک کنم اولین بار ۲۲ هفته حسش کردم اونم نه واضح صرفا یه قیلی ویلی😂

طبیعیه عزیزم من بااینکه بچه ی دومم بود ۲۳هفته با جفت قدامی حس کردم

منم مثل شمام هیچی حس نمیکنم😅

زووده بابا
هفته ۲۲ حس کردم تازه با جفت خلفی

سوال های مرتبط