بفرما عزیزم
دقیقا چن روز پیش ها یه مادر عکس بچشو گذاشته بود برده بود اتلیه
خیلی قشنگ بود
اسم اتلیه رو ازش پرسیده بودن من همون موقع گفتم عه یادم باشه ببرم اینجا الان هرچی فکر میکنم اسمش یادم نمیاد تهران بود
من تم سگ های نگبان زدم براش و اتلیه هم بردمش
عزیزم چند تا تاپیک عکس گذاشتم ببین قشنگم 😍
تولد فندق جان تو پارک یه عکسم آتلیه ازش گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.