خودش بعدا قط میشه تو کاری نمیتونی بکنی
حتما واسه دندونشه
پسر منم همش آب دهنش میره نبات داغم دادم قط نشد احتمالن بخاطر دندونشه
ارهههههه 🥺ماهسو هم همینطورهههه
از نوزاادی تاحالاا
دوتا بچه همسن ماهسو تقریبا داریم بچه دوستامونن اونا اب دهنشون دیگه نمیریزهههه ولی ماهسو همچناااان میریزه
هرچنددد برا دندونش شاید باشه هنوز سه چهارتا فک کنم مونده کامل شه اگه بازم اینطوری شد گفتم ببرم دکتر☹️
دندونت
شاید سردیش کرده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.