۶ پاسخ

ببین پیش دکتر مریم غفاریان امید هم برو
مشهده

زیر میزی یعنی چ .برو بیمارستان دولتی همون دکتر میاد رایگان عملت میکنه با بیمه تکمیلی

چه خبره دکتر من ده تومن میگیره

بگو شوهرم اگه داش سکه مهریمو میداد

چخبره واقعا نمیدونم با چ رویی میگن بچه بیارید اینقدر گرونیه

دکتر من هیچی نگرفت😉

سوال های مرتبط

مامان کاوه🩵🌏 مامان کاوه🩵🌏 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نهم بارداری