ببین پیش دکتر مریم غفاریان امید هم برو
مشهده
زیر میزی یعنی چ .برو بیمارستان دولتی همون دکتر میاد رایگان عملت میکنه با بیمه تکمیلی
چه خبره دکتر من ده تومن میگیره
بگو شوهرم اگه داش سکه مهریمو میداد
چخبره واقعا نمیدونم با چ رویی میگن بچه بیارید اینقدر گرونیه
دکتر من هیچی نگرفت😉
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.