خانوما سونوم خوبه ؟؟؟ وزنش پایین نیست ؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبع زیادم پایین نیس منم امروز رفتم ۱۸۰۰بود

من سی و یک هفته و پنج روز رفتم ۱۹۰۰گرم

چرا پایینه من ۳۲ هفته و ۳ روز ۱۷۵۰ بود گفتن خیلی کمه

خوبه وزنش

منم مثل شمابودم گفت یکم پایینه اسپرین داد بهم خودمم لیدی میل گرفتم

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم ۶ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی
مامان Sevin مامان Sevin ۱۳ ماهگی
مامان تیام🥹 مامان تیام🥹 ۱۳ ماهگی
مامان Joje🐣🩵 مامان Joje🐣🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری