من بیمارستان دولتی شهریار ۷۱۰ دادم گفتن آزاده بیمه اصن تقبل نمیکنه
بیمارستانای خصوصی شبی بالای ۲۰ میلیون میگیرن خواهر اگه دور باشد بچت نیاز داشت با انبولانس انتقالش بده بیمارستان دولتی اونجا ارزونه منم میخوام همینکارو کنم
۸۸۰دولتی
۲تومن خصوصی
من دیشب رفتم نزدیک ۲۰۰صد و خورده ایی گرفتن البته تو برگه فیش نوشته بود معاینه وان اس تی با بیمه سلامت
من بیمه تامین داشتم دولتی رفتم واسه
معاینه و آن اس تی ۷۶۰ گرفت
آزادرفته بودم ۵۵۰شده بود
تو مطب دکتر ۵۵۰تومانه
بدون بیمه ۸۰۰
هزینه ای نداره خیلی کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.