باز واکسن و باز اعتصاب شیر🙂

تصویر
۷ پاسخ

پسر من اعتصاب غذا کرده

من ۴ماه اعتصاب کرده🥲

من هنوزم درگیرشم اینقدر غصه میخورم 😔😔😔

منم دیروز زدم داره دقم میده

تو خواب بهش شیر بده چاره ای نیست🤦

الهی بگردم😓دختر منم چند روزه بخاطر دندون اعتصاب شیر کرده شیر دوقطرع میخوره حالش بد میشه لباشو فشار میده روی هم
از شیشه شیرش راضی هستی گلم؟

واقعا خیلی چرته 😑

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی