من ای یو دی گذاشتم
قرص تری فاژیک منم تازه رفتم ماما واسم نوشت اما نمیدونم چرا روش زده ۴۰۰۲ یعنی کی میشه نمی فهمم میگن تو شیر دهی هم مشکلی نیست
چرا آمپول سه ماهه نمیزنی؟
ال دی اما من بچه شیر نمیدم
بعد ۶ماه ال دی میتونی مصرف کنی
من ای یو دی گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.