۶ پاسخ

من ای یو دی گذاشتم

قرص تری فاژیک منم تازه رفتم ماما واسم نوشت اما نمیدونم چرا روش زده ۴۰۰۲ یعنی کی میشه نمی فهمم میگن تو شیر دهی هم مشکلی نیست

چرا آمپول سه ماهه نمیزنی؟

ال دی اما من بچه شیر نمیدم

بعد ۶ماه ال دی میتونی مصرف کنی

من ای یو دی گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد