خانما اینو نمیشه غیر از غذا و شیر
با اب قاطی کرد؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من همیشه با آب میدم

من مستقیم میریزم تو دهنش میخوره

من با اب سیب قلطی میکردم با سرنگ میریختم تو حلقش

من با بستنی وانیلی در حد یه قاشق قاطی میکنم، هم راحت حل میشه، هم به‌پسرم‌ میگم بیا بستنی بخور،‌‌ با ذوق میاد میخورع

چرا عزیزم با یه کوچولو اب قاطی کن بده

چرا عزیزم میشه

سوال های مرتبط