من همیشه با آب میدم
من مستقیم میریزم تو دهنش میخوره
من با اب سیب قلطی میکردم با سرنگ میریختم تو حلقش
من با بستنی وانیلی در حد یه قاشق قاطی میکنم، هم راحت حل میشه، هم بهپسرم میگم بیا بستنی بخور، با ذوق میاد میخورع
چرا عزیزم با یه کوچولو اب قاطی کن بده
چرا عزیزم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.