نوستالژی ما آلوچه باغلار بود اینا ک اومد دیگه بزرگ
شده بودیم😅
ولی اینم همون مزه ها بود فک کنم
من عاشق لواشک سسی هستم
دلم خواست خیلی خوشمزه بود
من ازبچه گی اینو میخوردم
یادمه ۲۵۰ تک تومن پولش بود بعدش رفت بالا شد ۵۰۰ تک تومن
نوش جان 😋😋😋😋
دلم خواسسسست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.